Wat willen we bereiken?
We zijn een dienstbaar en betrouwbaar bestuur dat los durft te laten. Maar ook een gemeente, die als het moet, met daadkracht problemen aanpakt. Waar inwoners, ondernemers en verenigingen centraal staan. Met een moderne, servicegerichte dienstverlening. Waar inwoners en organisaties erop kunnen vertrouwen dat we zorgvuldig met hun gegevens en privacy omgaan.
Onze doelen voor 2022 zijn:
- Een betrouwbaar, transparant en professioneel bestuur.
- Een betrouwbare en sterke partner in de regio.
- Inwoners en organisaties staan centraal in onze dienstverlening.
Indicatoren
Indicator | Meetbaar resultaat | W2020 | B2021 | B2022 | B2025 |
---|---|---|---|---|---|
Klantwaardering
| Gemiddeld rapportcijfer | --- | 7,1 | 7,1 | 7,1 |
Gemiddelde wachttijd aan | Percentage balieklanten | Niet bekend | 92% | 93% | 95% |
Afhandeling meldingen openbare ruimte (MOR)
| Percentage dat melder is geïnformeerd binnen de servicenorm van 5 werkdagen Idem Afhandeling melding binnen 24 uur | 89,24% 83,35% 100% | 91% 83% 100% | 92% 85% 100% | 93% 85% |