9. Bestuur en ondersteuning

Wat willen we bereiken?

Wat willen we bereiken?

We zijn een dienstbaar en betrouwbaar bestuur dat los durft te laten. Maar ook een gemeente, die als het moet, met daadkracht problemen aanpakt. Waar inwoners, ondernemers en verenigingen centraal staan. Met een moderne, servicegerichte dienstverlening. Waar inwoners en organisaties erop kunnen vertrouwen dat we zorgvuldig met hun gegevens en privacy omgaan.
Onze doelen voor 2022 zijn:

  1. Een betrouwbaar, transparant en professioneel bestuur.
  2. Een betrouwbare en sterke partner in de regio.
  3. Inwoners en organisaties staan centraal in onze dienstverlening.

 

Indicatoren

Indicator

Meetbaar resultaat

W2020

B2021

B2022

B2025

Klantwaardering
dienstverlening

  • Totaal
  • Digitaal
  • Balie
  • Telefonie

Gemiddeld rapportcijfer
Totaalwaardering voor alle
drie de kanalen

---
---
---
---

7,1
7,6
7,6
7,1

7,1
7,6
8,0
7,0

7,1
7,6
7,6
7,1

Gemiddelde wachttijd aan
de balie

Percentage balieklanten
geholpen binnen de
servicenorm van max. 10
min.

Niet bekend

92%

93%

95%

Afhandeling meldingen openbare ruimte (MOR)

  • Groen / openbare verlichting / straatmeubilair
  • Afval / wegen / verkeer
  • Acute problemen welke een bedreiging zijn voor de openbare veiligheid

Percentage dat melder is geïnformeerd binnen de servicenorm  van 5 werkdagen

Idem

Afhandeling melding binnen 24 uur

89,24%

83,35%

100%

91%

83%

100%

92%

85%

100%

93%

85%

100%

Deze pagina is gebouwd op 09/29/2021 10:57:16 met de export van 09/29/2021 08:36:26